Altid gode tilbud hver uge!

  • Her er du:
  • Hjem
  • FAQ - Ofte stillede spørgsmål

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål - kan du ikke finde det, du leder efter? Kontakt kundeservice, så hjælper vi dig naturligvis med det, du undrer dig over!
 
Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?
Vi er tilgængelige på mail og chat. Vores kundeservice på chat har åbent mandag - fredag kl. 09.00 - 14.00. 
Vores e-mailadresse er: post@yarnmania.dk
 
Hvilke betalingsmuligheder kan jeg vælge mellem?
Køb nu - betal senere!
Vilkårene og betingelserne for Betal senere gælder, når du vælger Betal senere til at købe varer, billetter eller tjenester.
Betal senere er en betalingsmåde, som giver dig mulighed for at betale 30 dage efter afsendelse af varerne, eller efter du har fået adgang til tjenesten/det digitale indhold. Vi overdrager opkrævning og inddrivelse af dit køb til Klarna Bank AB (publ) ("Klarna"). Klarna sender betalingsoplysningerne til dig i form af et indbetalingskort, så du kan betale direkte til dem. Du kan finde mere information samt kontaktoplysninger på klarna.dk.
Les mere
 
Betal i 3 dele
Følgende Vilkår gælder i forholdet mellem Klarna Bank AB (publ) (“Klarna”, “vi” eller “os”) og dig, som har foretaget et køb og ønsker en smidig betalingsoplevelse. Hvis du vælger denne betalingsmulighed, accepterer du nedenstående Vilkår.
Klarna: Nem og sikker online shopping
Med Klarna kan du betale direkte eller senere. Det er dig, der shopper, så det er dig, der vælger, hvordan du vil betale.
Les mere
 
Jeg kan ikke lave en ordre / jeg har fået en fejlmelding. Hvad gør jeg?
Tag et skærmbillede og send til os via e-mail. Hvis du har fået en fejlmeddelelse, anbefaler vi, at du kontakter os via e-mail inden du forsøger at bestille igen. Så undgår vi dobbeltbestillinger, hvis ordren allerede er behandlet.
 
Hvordan ved jeg, om min ordre er blevet behandlet?
Når du har lavet en ordre, sendes der kort tid efter en automatisk e-mail med ordrebekræftelse (tjek din spam-mappe, hvis den ikke dukker op i din indbakke). Hvis du fortsat ikke finder den, vil vi gerne at du kontakter os via e-mail, så vi kan tjekke op på det. 
 
Hvornår får jeg min ordre?
Vi har normalt en leveringstid på 2-5 dage, afhængig af hvor i landet pakken skal hen. I nogle perioder har, både vi og fragtfirmaet, ualmindelig travlt, og da må der påregnes lidt længere leveringstid. Se vores infoside vedrørende leveringstid og fragtmuligheder.
 
Hvordan sporer jeg min pakke?
Når pakken bliver sendt fra os, sender vi automatisk en e-mail, der indeholder sporingslink. Hold øje med din spam-mappe, så den ikke havner der.  
 
Jeg bestilte opskrift på pdf. Hvor finder jeg den?
Opskrifter sendes sammen med selve ordrebekræftelsen, som du modtager på mail kort efter at ordren er lagt i netbutikken. Åben din ordrebekræftelse og klik på “download opskrift her”.
 
Jeg vil ombytte/returnere varer. Hvad gør jeg?
Se vores infoside vedrørende returnering/ombytning.
 
Hvornår får jeg mine penge tilbage efter returnering?
Efter at vi har modtaget din retur og den er færdigbehandlet, vil der gå op til 5 hverdage før pengene er tilbage på kontoen. Hvis du har en ubetalt faktura relateret til din ordre, vil du modtage en opdateret version, hvor de returnerede varer er blevet refunderet. 
 
Jeg har spørgsmål til faktura/betaling.
KLIK HER for at komme til siden med spørgsmål vedrørende fakturaer.
 
Kan jeg bestille via mail eller chat?
Alle bestillinger skal laves via netbutikken af kunden selv. 
 
Kan man kun købe strikkeopskrift?
Vi sælger desværre ikke strikkeopskrifter løst. Opskrifter sælges kun i strikkepakker.
 
Kan jeg bestille strikkepakke med andet garn?
Det er desværre ikke muligt at ændre garnkvalitet i strikkepakkerne.
 
Indholdet i pakken stemmer ikke med det jeg bestilte. Hvad gør jeg?
Kontakt kundeservice på post@yarnmania.dk, så hjælper vi dig naturligvis med dette. 
 
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Vi kan ikke garantere, at vi kan nå at lave rettelser, selvom du kontakter os. I de fleste tilfælde, er det desværre ikke muligt at lave rettelser eller annullere ordren, da vi plukker och sender løbende. 
 
Jeg har bestilt flere ordrer, kan de sendes i samme pakke?
Vi kan desværre ikke slå flere ordrer sammen, da de alle er unikke og plukkes/pakkes/sendes på tilfældige tidspunkter. Selvom ordrerne er lavet lige efter hinanden, så er de ofte i forskellige stadier i processen og vi har ikke mulighed for at stoppe eller påvirke plukke-/pakkeprocessen. 
 
Hvordan bestiller jeg bestemte partier/batcher/indfarvninger på nøgler?
Vi kan ikke garantere at vi har samme parti på lager, som sidst du handlede hos os. Men vi er selvfølgelig behjælpelige med at undersøge, om det er på lager, så vidt vi har mulighed for det. Kontakt kundeservice via mail på post@yarnmania.dk for yderligere information og procedure for bestilling af nøgler fra bestemt parti. 
 
Kan jeg hente min pakke på jeres lager?
Det er desværre ikke muligt at hente pakker eller returnere varer direkte på vores lager.
 
Sender I til udlandet? Do you ship outside of Denmark?
Ja, lige nu sender vi til ca. 15 forskellige lande. Tjek i kassen, hvilke lande vi sender til. 
 
Hvad gør jeg, hvis jeg har en reklamation? Skal jeg sende varen retur?
Hvis du modtager en eller flere varer, der er skadet eller defekte, så send os et billede til post@yarnmania.dk. KLIK HER for yderligere information vedrørende reklamationer.
 
Jeg mistænker, at min pakke er på afveje. Hvad gør jeg?
Kontakt vores kundeservice på post@yarnmania.dk, så undersøger vi sagen nærmere.
 
Kan jeg returnere min pakke ved at undlade at hente den?
Nej, der bliver opkrævet et gebyr på 400 kr for uafhentede pakker. Dette er for at dække vores udgifter omkring den uafhentede pakke.
 
Jeg har et spørgsmål angående et specifikt produkt.
Meget af informationen om produkterne skriver vi om i produktteksterne. Hvis du har spørgsmål ud over det, er du velkommen at kontakte os på mail eller chat. 
 
Kommer udsolgte varer på lager igen?
Kontakt kundeservice på post@yarnmania.dk for et mere konkret svar omkring de enkelte produkter.
 
Copyright ® 2024 All rights reserved Leveret af frontsoftware.no